ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

P.C.P. a SEO


Na přelomu roku pravidelně probíhají debaty a diskuze o tom, co se stalo v uplynulém roce, a co se chystá v roce nastávajícím. Hlavně v dynamických oborech, jako je optimalizace stránek (SEO), se k těmto tématům vyjadřuje značné množství autorit a expertů. Odhady pro nastávající rok se většinou shodují na tom, jak bude Google dále upravovat algoritmy a čeho chce dosáhnout. Nicméně v záplavě článků se na portálu searchenginejournal.com objevil také jeden, zabývající se tím, jaký má optimalizace www stránek (SEO) vztah k P.C.P (Proper Company Promotion – česky: Řádná Propagace Společnosti).
 

S ohledem na algoritmy Google, které v minulém roce byly nasazeny, se neustále mluví o kvalitnějším obsahu a budování linkového portfolia. Ale jak vlastně kvalitní odkazy získávat, když microsite nejsou dostatečně kvalitní? Problém je v celém přístupu k optimalizaci (SEO). Je nutné si uvědomit, že SEO je jedním z mnoha nástrojů, nikoliv marketingovou spásou. Získávat odkazy lze i jinak, než jejich nákupem či budováním microsite. Přicházejí svévolně z vnějšího světa, pokud existuje dobrý důvod. Při profesionální optimalizaci stránek (SEO) se tedy nedivte, když odborníci chtějí zasahovat i do fungování společnosti, produktů, služeb a kompletního marketingu. SEO je součástí komplexního fungování a propagace společnosti. Špatně nastavenou společnost nedovede k dokonalosti ani první pozice na Google.
 

Proto se začíná hovořit o P.C.P. – způsobu, jak budovat značku a dostat se do povědomí i mimo prostředí internetu. Zpětné odkazy pak přijdou samy z blogů klientů, článků o sponzorovaných akcích, či z přirozeně šířené reklamy, videí atd. Kromě těchto možností je skvělou cestou začlenění společnosti do odborné veřejnosti v daném oboru. Jako součást optimalizace www stránek (SEO) lze využít odborná fóra a diskuze, odkud přirozeně vzniknou odkazy, pokud do věcné diskuze vložíte odkaz na své stránky s relevantní informací (pozor na spamování).


Autor: redakce
27.01.2013