ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

PPC pro turismus a cestovní ruch I


Zabýváme se mnoha obory podnikání u našich klientů, které se propagují v placeném vyhledávání.

Dovolená a cestování je jedním z našich oblíbených. Za prvé, každý má rád prázdniny. Za druhé uživatelů, hledajících dovolenou je mnoho a uvědomují si různé aspekty cestovního průmyslu.

 

Cestovní ruch zahrnuje cestovní kanceláře, solo cestování, pohostinství, hotely, hostely a atrakce. Jen v tomto odvětví mohou být letenky, hotely, vodní parky, vstupenky na show a muzea být zahrnuty pod jedním oborem. Když máte tolik rozličných byznysů, může být těžké najít jeden univerzální tip nebo strategie.

 

Nicméně, existuje několik přístupů, které se vztahují na každého, kdo je v oblasti cestovního ruchu.

 

  1. Poznejte svého cestovatele

 

Už jste někdy četli výroční výzkumné studie společnosti Google na typické cestovatele? Pokud ne, měli byste jít a nastudovat je.

 

Google sestavil přehled o tom, jaké faktory ovlivňují rozhodnutí cestujícího, kde hledají, a jak rezervacují. V roce 2012 tato studie identifikovala 3 typy cestujících:

- Volnočasový cestující
- Obchodní cestující
- Zámožný cestující

 

 

Vědět, na koho z těchto cestujících se zaměřujeme je jedním z nejdůležitějších faktorů pro úspěch v placeném vyhledávání v odvětví turismu. Každý z těchto typů bude mít různé vlasnosti a potřeby.



Zdroj: www.ppc-hero.com

PPC  pro turismus a cestovní ruch II 


Autor: redakce
31.10.2014