ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

PPC pro turismus a cestovní ruch II


Vytvořte si persony. Vytvoření persóny pro reklamy a klíčová slova nám skutečně umožní zaměřit se na správný tip klientely. Jak jsem již psali dříve, každý má rád prázdniny, ale ne každý bude nejrelevantnější návštěvník.

 

Pro volnočasové cestovatele, se podíváme na věku a na to, zda mají děti. Pokud má moje potenciální klientela více než 60 let, nebudu vytvářet reklamu, která bude propagovat výhodu "vhodné pro děti".
 

Vědět, jak se obrátit na správný typ cestovatele pomůže zlepšit kvalitu návštěvníků webových stránek.

 

Budoudeli naše cílová skupina bohatí cestovatele, cena v testu reklamy není největší lákadlo. Zobrazit slevy letenek a bezplatné nabídky nebude mít stejný význam, jako pro volnočasové cestovatele. 

 

Pochopení, pro koho inzerujete, vám pomůže přizpůsobit reklamy a cílové stránky pro daný typ návštěvníka a výhody, které je upoutají.

                     2. Poznejte svou konkurenci

Pokud máte znalosti o konkurenčních nabídkách, můžete tu svoji odlišit od všech ostatních. Speciální akce, slevy a nabidky jsou skvělé, ale snadno zaměnitelné. Pokud budu inzerovat nabídky letenek, které jsou o "85% levnější" a konkurence bude mít stejné letenky zlěvněné o "85%", která  reklama dostane více pozornosti?

 

Nemusíme měnit naši nabídku na "85% slevu", ale můžeme přizpůsobit naše reklamy, aby se staly více konkurenceschopnými. Další akce nebo výhody můžou mít větší odezvu, což je argument pro A / B testování reklam.

 



Nejjednodušší způsob, jak provést průzkum konkurence je použít nástroj "náhled reklamy" a určit, kdo s vámi soutěží o pozornost a zobrazuje se na stejná klíčová slova.

 

PPC  pro turismus a cestovní ruch III




Autor: redakce
31.10.2014