ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

PPC pro turismus a cestovní ruch III


                       3. Telefon

Lidé volají, aby rezervovali, zeptali se a dozvěděli se více informací před nákupem online.
 

Někteří lidé dávají přednost hovoru po telefonu zvlášť, pokud jde o dražší nákupy, což letenky jsou. To je důvod, proč je důležité sledování hovorů.

Optimalizace změny nabídek podle zavolání je životně důležité pro úspěch. Ještě důležitější je optimalizace klíčových slov, které skutečně vedou k rezervaci. Pokud nepoužíváte sledování hovorů, riskujeme ztrátu kontaktu s uživatelem, které mohlo vést k telefonickému kontaktu či rezervaci.

 

Určitě stojí zato zřídit sledování hovoru třetí stranou, například Ifbyphone. To vám umožní sledovat podrobnosti o volání ve všech reklamních platformách a můžete se připojit hovor k rezervaci.

 

Informace o lokaci v reklamách je nutná.

 

Pokud hledám hotel [konkrétní město], nebudu klikat a rezervovat přes reklamu, ve které není obsažena informace o městě, které se snažím navštívit.

 

Závěr

Cestovní ruch může být konkurenceschopný. Jednou z nejdůležitějších věcí, kromě znalosti vašeho odvětví je vědět, kolik můžete platit a zůstat v zisku.

Cena za konverzi a cenu za rezervaci pomůže definovat úspěch a napomoci k optimalizaci a změnám. Optimalizace reklamy a sledování telefonních hovorů jsou jen některými ze způsobů, které nám pomáhají plnit cíle.


Autor: redakce
31.10.2014