Firma Buchara se zabývá prodejem perských koberců (jsou největším prodejcem u nás). Náš tým pro ně připravoval kompletní a kontinuální SEO, a to na všechna důležitá klíčová slova, která souvisejí s prodáváním luxusních koberců.
Jedná se o prostředí s výraznou konkurencí (co se týče kamenných prodejen, ale i internetových obchodů). Prodejem perských koberců se zabývá mnoho firem.
Začali jsme pracovat na projektu od píky. Postupovali jsme tak, že jsme nejdříve udělali analýzu klíčových slov, provedli SEO audit, upravili onpage faktory.
Posléze jsme se vrhli na obsah webu a vybudování zpětných odkazů. Námi provedená optimalizace zvýšila návštěvnost webu z přirozených výsledků vyhledávání za 6 měsíců o 87 % a za rok to bylo 183 %.
Náš klient tak získal dostatečné množství kupujících a nemusel se vůbec zabývat offline reklamou, a to je stav, který si může v takovém oboru dovolit jen málokdo.
Zde uvádíme několik úspěšně optimalizovaných slov: