ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Copywriting

Chcete prodat svoje produkty? Co zákazníky na vašem webu přesvědčí k tomu, aby se stali zákazníky?


Texty pro web se musí psát a formulovat jinak než klasický text na papír. Ptáte se proč? Na papíře jste schopni přečíst dlouhé odstavce textu, na webu se čte jinak. Text musí krátký, jasný, stručný a úderný, aby na návštěvníka webu zapůsobil a ten u vás nechal své peníze. Návštěvník k vám již přišel, polovina práce je již za vámi, nenechte ho tedy utéct.

 

Kvalitní copywriting prodává
Pokud návštěvníka nezaujmete a on odejde, náklady na to, abyste jej na web dostali ( (SEO)Optimalizace webových stránek  pro vyhledávače, PPC reklama, marketing na sociálních sítích), přijdou vniveč. Text musí uživatele jasně dovést k cíli vašeho webu, ať už je jím nákup, download či cokoliv jiného. Řečeno marketingovou řečí, web musí vést snadno ke konverzi.


Na druhou stranu musí být text dostupný pro roboty vyhledávačů a obsahovat dostatečné množství relevantních klíčových slov. Uživatel a robot vyhledávače si musí být jisti, že Vaše stránka je prostě ta pravá.


Vyvážením obou přístupů v psaní textu lze dosáhnout, aby váš web snadno vedl ke konverzi a byl vysoko v přirozených výsledcích vyhledávání. Tomu se říká kvalitní copywriting.


Pokud jste si dali záležet na grafické stránce vašeho webu, nesmíte zapomenout na kvalitní text, jedno bez druhého nefunguje a bohužel existuje mnoho webů jako ukázkový případ. Nechte si napsat text, aby prodával!