ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Dr. Oetker

Dr. Oetker – proslulá německá firma – působí na českém trhu od roku 1991 a je známá u nás i v dalších 29 státech díky svým produktům vysoké kvality (pudingy, mražené pizzy Ristorante a Guiseppe, směsi na pečení ad.)
 

V roce 2012 požádal Dr. Oetker společnost Webprofits.cz o to, aby připravila komunikační reklamní kampaň, která by využívala nejoblíbenější sociální síť Facebook. Přáli si zvednout počet fanoušků na Facebooku a dosáhnout tak většího zájmu o nabízené produkty.
 

Jak jsme vybudovali strategii této kampaně:

 

1. Analýza cílové skupiny: bylo třeba správně vyhodnotit, na koho by měla kampaň cílit, aby byly výsledky maximálně efektivní.
 

2. Vytvoření vhodných a lákavých reklamních inezrátů, které by na facebookové stránky společnosti přivedly další fanoušky.
 

Přesně jsme určili cílovou skupinu, efektivně jsme nastavili PPC reklamu a také ji následně spravovali, a tak facebooková stránka úspěšně získala aktivní fanoušky. 
 

Krok za krokem jsme testovali další reklamní sestavy a snažili se reklamu nastavit tak, aby byla co nejúčinnější a aby cena za fanouška byla co nejnižší. Velmi výrazná aktivita nových fanoušků, kteří sdíleli, „lajkovali“ a komentovali facebookové stránky klienta, dokazuje, že jsme kampaň vedli velmi úspěšně.
 

Celkové výsledky PPC reklamy, kterou jsme vytvořili a spravovali, byly nadprůměrné. Například cena za proklik (1,91 Kč) a za fanouška (4,1 Kč) jsou ve srovnání velmi dobré výsledky, a to především s ohledem na to, jak kvalitní fanoušky jsme získali (takové, kteří se opravdu zapojují do aktivit na stránce).