Na podzim roku 2012 nás oslovila s nabídkou spolupráce firma s Eurospolečnosti, která se zabývá mimo jiné správou sídel a prodejem tzv. ready made společností. (To jsou společnosti již kompletně vytvořené, které si zájemce může koupit a stát se tak ze dne na den majitelem firmy, bez starostí spojených se zařizováním nutné administrativy).
V dnešní době se jedná o velmi konkurenční obor.
Nejdříve jsme provedli analýzu klíčových slov a malý SEO audit. Následně jsme nastavili onpage faktory a vrhli se na linkbuilding. Pečlivě provedená analýza a další naše kroky zvýšily návštěvnost z přirozených výsledků vyhledávání o 200 % za pouhé tři měsíce!
Efekt takových úprav je dlouhodobý, přinásí výsledky ještě měsíce poté. Přitom klient zaplatil za návštěvu z přirozených výsledků vyhledávání o polovinu méně, než ho stála placená inzerce ve vyhledávačích (pomocí PPC reklamy).
Pro představu, jakých výsledků jsme dosáhli, zde uvádíme několik z mnoha našich úspěšných pozic klíčových slov:
Prodej firem – 1. místo Google.cz, 2. místo Seznam
Ready made společnosti – 1. místo Google.cz
Ready made – 1. místo Google.cz, 2. místo Seznam