ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Libimseti, Lide


Před nedávnou dobou zažívaly sociální sítě v České  Republice velký rozvoj. V době, než do Čech dorazil Facebook, spousta uživatelů byla zaměřena na sítě, jako např. Lide nebo Libimseti

Posléze byly tyto sítě poněkud mediálně zastíněny slávou zahraničních sociálních sítí. Nicméně to neznamená, že zanikly či přestaly být používány. Díky tomu poskytují obrovský potenciál pro marketing na Lide či marketing na Libimseti. České sociální sítě poskytují optimálně velký uživatelský potenciál pro využití v marketingu.

Jelikož na sítích jako Lide nebo Libimseti je možné efektivně filtrovat cílové skupiny uživatelů podle množství fyzických parametrů. Pokud tedy máte produkt, který se svým zaměřením hodí pro lidi ve věku mezi 20 a 30 lety, kteří bydlí v Praze a okolí, je snadné tuto cílovou skupinu selektovat.

Je možné aplikovat jednoduché nabídky přímo ke konkrétním uživatelům, což je ve své podstatě vcelku agresivní metoda. Spousta uživatelů nemá ráda oslovení od někoho, koho neznají. Elegantnějším a přirozenějším řešením je tedy zapojit se do života na těchto sítích a začít postupně budovat témata, o která se budou uživatelé dobrovolně zajímat. V rámci marketingu na Lide a marketingu na Libimseti je vcelku snadné objevit téma, které zaujme velkou část aktivních uživatelů. Takoví pak budou dobrovolně přispívat a šířit tyto diskuze k dalším uživatelům.