ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Analýza klíčových slov 


Každá webová stránka sestává z určitého množství textu. Text, by měl být především kvalitní a měl by obsahovat dostatečné množství klíčových slov relevantních k vašemu oboru podnikání. Podle klíčových slov vás uživatelé internetu vyhledávají, pomozte jim v tom!


Stanovit si správná klíčová slova je základ správné optimalizace webových stránek  pro vyhledávače (SEO). Pokud klíčová slova vyberete špatně, budete plýtvat časem i penězi na něco, co Vám přinese malý nebo dokonce žádný užitek. Vhodná klíčová slova vám naopak zajistí zájem uživatelů a optimalizace povede ke zvýšení návštěvnosti vašich stránek.

 

Důležitá klíčová slova poměřujeme podle dvou kritérií - objem vyhledávání klíčových slov a konkurence v oboru.


Objem vyhledávání klíčového slova znamená, jak často lidé napíšou konkrétní slovo či slovní spojení (frázi) do vyhledavače. Z frekventovaných klíčových slov plyne vysoká návštěvnost, ze specifických klíčových slov zase kvalitní návštěva. Kvalitní návštěva pak znamená například dokončenou objednávku.


Konkurence klíčového slova znamená, jak moc majitelé ostatních webů optimalizují své weby na toto slovo. U hodně konkurenčních klíčových slov je těžké se dostat na přední místa ve výsledcích vyhledávání. Proto je někdy dobré zaměřit se na specifická klíčová slova, kde je snadné se dostat na přední místa ve vyhledávání snadno.

 

Pomůžeme vám rozhodnout se, na jaká slova se zaměřit a jakou cestou se vydat.

 

Návrh klíčových slov
Díky analýze klíčových slov pro vás vybereme ta nejvhodnější, která budou dostatečně frekventovaná, a zároveň konkurence nebude vysoká. Vybereme ty nejvhodnější klíčová slova.


90 % uživatelů se o návštěvě stránky rozhoduje právě díky výsledkům vyhledávání na klíčová slova, která jsou pro ně důležitá. Být vidět na správná klíčová slova je základem vytvoření dobrého povědomí o vaší značce či produktu. Jednoduše řečeno: “Budete na očích!”


Klíčová slova jsou podstatná pro další marketingové činnosti vašeho webu, postavíte na nich copywriting, zpětné odkazy a PPC reklamy ve vyhledávačích.