ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

SEO audit


Máte webové stránky a přemýšlíte, zda investovat peníze do optimalizace? Nejste si jistí, zda by pro vás bylo optimalizace webových stránek  pro vyhledávače (SEO) prospěšné? Přemýšlíte, co na vašich stránkách vylepšit, abyste vyskočili na předních místech ve vyhledávačích?


My vám to řekneme, audit webu odhalí slabá místa vašich stránek. Dáme vám také přesný návod, jak tyto slabiny přeměnit ve vaše přednosti. Dobře optimalizované stránka prodává!
 

SEO audit odhalí nedostatky

Audit webu (neboli SEO audit) je dokument, který jasně popíše váš web z pohledu vyhledavače. Popíše tak základní chyby a nedostatky webu, které brání, aby byly pro vyhledavače jasně čitelné a dosahovaly tak předních pozic při přirozených výsledcích vyhledávání.


SEO audit prověří zejména:

1. správnou strukturu stránky
2. dostatečné množství titulků
3. kvalitní text s ideální hustotou klíčových slov
4. logiku uživatelského rozhraní (informační architektura)
5. zpětné odkazy a back-linky

Důraz však bude kladen nejen na on-page a off-page faktory, jak by se mohlo na první pohled zdát. Zaměříme se také na spam-faktory neboli zakázané techniky  optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO), které mohou vyhledavače penalizovat tak, že vaše stránky klesnou v přirozených výsledcích vyhledávání.

V rámci on-page faktorů se zaměříme především na opravu technických chyb webu, které najdeme především ve struktuře webu a samotném html kódu. Oprava technických chyb vyšperkuje váš web tak, aby jej roboti vyhledavačů snadno „přečetli“ a vy jste se zobrazovali na předních místech vyhledávání.

Standardně se zaměřujeme na:

1.implementaci drobečkové navigace
2. použití html kódu místo externího CSS stylu
3. správný popis obrázků
4. správné umístění odkazů na stránce
5. implementaci štítků, tagů

 

Důležitá je také základní přístupnost stránek, která zaručuje dostupnost především pro hendikepované uživatele a uživatele, kteří přistupují na váš web díky mobilním telefonům (iPhone, Blackberry, atd.)


SEO audit spolehlivě odhalí, na co se v rámci optimalizace pro vyhledavače zaměřit a kam investovat peníze tak, aby se Vám SEO vyplatila. Poradíme vám, zda investovat do opravy technických chyb nebo například do budování zpětných odkazů.