ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Marketing na Twitter

 

Založíme vám účet a pro followery budeme vymýšlet zajímavý a interaktivní obsah.

Příspěvky budeme vkládat pravidelně, dva kvalitní statusy denně vám zaručí followery, kteří se budou těšit na každý nový příspěvek. Účet na Twitteru propojíme s účtem na Facebook.

Twitter je aktuálně druhou nejpoužívanější sociální sítí v České Republice. Díky tomu nabízí obrovský potenciál pro PPC reklamu na Twitter.

Na rozdíl od Facebooku však nefunguje tak, že si uživatel přidává přátele a nastavuje jim oprávnění vidět či nevidět jeho příspěvky. Princip Twitteru je takový,že si uživatel založí účet se svým username. Následně si ho do svého seznamu přidávají tzv. followers,čili ve volném překladu něco jako sledující.

Uživatel si může nastavit pouze, zda mají být jeho příspěvky zobrazeny všem jeho followerům, nebo pouze jeho přátelům. Toto je výhodné pro zaměření PPC reklamy na Twitter.

 Samotný princip přispívání je založen na příspěvku  dlouhém max. 140 znaků. Toto omezení je z důvodu toho, že příspěvky jsou ve velkém množství rozesílány prostřednictvím SMS zpráv. Pokud uživatelé nechtějí neustále platit za SMS, existuje několik různých aplikací, které přijímají zprávy  (tweety) přes internet. Z výše uvedeného vyplývá, že nelze dostatečně vybírat cílové skupiny PPC reklamy na Twitter

V porovnání s jinými sociálními sítěmi má Twitter ještě další výhody a nevýhody. Nevýhodou z pohledu SEO je fakt, že Twitter kryptuje přidané odkazy. Tím pádem nelze pomocí této sociální sítě dělat klasický linkbuilding. Neexistuje způsob jak  toto opatření obejít, tudíž nelze předpokládat, že bychom z Twitteru obdrželi jakýkoliv externí link.  

Ve smyslu PPC reklamy na Twitter je však síť výborným pomocníkem, jelikož Twitter je Googlem nejrychleji indexovanou komunitou. Prakticky do několika sekund umí Google zaindexovat nové příspěvky.  Výhodou PPC reklamy na Twitteru je také rozlišování témat. Twitter využívá tzv. hashtags, čili slova za znakem #. Slovo za tímto znakem bude považováno za značku, která dává najevo, jakého tématu se příspěvek týká. To PPC reklama na Twitteru pomáhá zacílit na konkrétní skupinu.