ALT_LOGO
ALT_BLOGALT_NOVINKY

Zaječský vinný sklep

Zaječský vinný sklep je penzion nacházející se v oblíbené turistické oblasti vinařského kraje Pálava. V první čtvrtině roku 2011 oslovil nás požadavkem na realizaci reklamní PPC kampaně, která by zajistila navýšení výdělků z jeho internetových stránek. 
 

Požadovali především zvýšení množství konverzí. To v jejich případě znamenalo zvýšení počtu objednávek na ubytování vytvořených přes PPC reklamu a také navýšení míry prokliků se současným snížením ceny za jednu konverzi.
 

Opět jsme nejdříve podrobně analyzovali klíčová slova. V dalším kroku jsme napsali optimální reklamní texty, které zákazníky lákaly na ubytování v penzionu. Rovněž jsme se věnovali nastavení systému. Po celkovém nastavení jsme optimalizovali kampaň tak, abychom upravili cenu za proklik i konverze.
 

Kampaň byla velmi efektivní. Můžete se podívat na jednotlivá fakta potvrzující, jak se výdělečnost webových stránek zlepšila.
 

Pomocí PPC reklam se zvýšil počet konverzí penzionu Zaječský vinný sklep. Penzion vydělal 41 712 Kč čistého zisku (z 15 konverzí při průměrné ceně 3 091 Kč).

Účinnou správou PPC kampaně jsme dokázali cenu za proklik snížit o 3,22 Kč na 4,93 Kč. Navýšili jsme míru prokliků o 2,83 % (na 5,68 %). Celkové výdaje na prokliky byly 4 653 Kč a množství prokliků bylo celkem 944.


Z výše uvedeného je zřejmé, že účel PPC kampaně byl zcela naplněn a její efekt skvělý.